Posauna/Eufonium/Corn tenor/Bariton
Can pón pa mëte man da imparé da soné chësc stromënt?
Dai 8 ai 9 agn pón mëte man cun na posauna da mituns. L'eté é liada dantadöt ales condiziuns anatomiches, sciöche le svilup dl corp dl möt o dla möta y di dënz dant. Al é le personal insegnant che dij canche an pó mëte man.
De ci vál pa debojëgn por imparé da soné chësc stromënt?
Dötes les porsones pó imparé da soné la posauna, sce ares á les condiziuns nominades dessura, n stromënt adaté y n post adaté da se eserzité a ciasa. Les condiziuns plü importantes por imparé da soné chësc stromënt é le tëmp che vá debojëgn, la ligrëza y l'artëgn da se eserzité.
Ci poscibilités pîta pa chësc stromënt?
Musiga da stromënc a fle, musiga sinfonica, musiga baroca, ensemble de stromënc a fle de latun, Brass Band, jazz y pop, musiga popolara.
Pité da ...
Scores de musiga todësces y ladines
Eté
Dai 9 agn
Test d'amisciun
Nou
Sëntes dl curs
- SM Balsan (Gries, Altstadt, Jenesien)
- SM Porsenú (Vandoies, Mühlbach)
- SM Bornech
- SM Lana/Ulten/Nonsberg
- SM Leifers (Leifers, Regglberg)
- SM Maran/Passeier
- SM Sterzing
- SM Überetsch (Val d'Adesc Mesana)
- SM Alta Val de Puster
Personal insegnant
Scriesse iteScora de musiga taliana "A. Vivaldi"
Eté
Dai 8 agn
Test d'amisciun
Nou
Sënta dl curs
Personal insegnant
Il corso si propone a tutti coloro che vogliano approfondire o iniziare lo studio e la pratica dello strumento affacciandosi sia al panorama classico, pop e jazz.
Verrà tracciato un percorso didattico condiviso dall’allievo, rivolto ad ottenere un riscontro ideale e proporzionato alle proprie capacità e aspettative, imparando le nozioni fondamentali per affrontare e migliorare in maniera efficace e autonoma l‘esecuzione di un brano, tenendo presenti tutti gli aspetti musicali e tecnici.
Verrà adottato, oltre ai metodi tradizionali di studio, l’uso di supporti musicali di genere classico e moderno finalizzati a stimolare l’ascolto e l’apprendimento dei vari generi e stili musicali. Si potrà successivamente sperimentare un'esperienza concreta di musica d’insieme supportata da attività complementari, affinando l’esperienza musicale maturata nel corso delle lezioni.
Si cercherà di educare una capacità critica musicale, stimolando la crescita personale, la creatività e una maggiore consapevolezza dell’arte in genere.