Orghi

organo

Can pón pa mëte man da imparé da soné chësc stromënt?

Dai 11 agn – denant dessel ma gní metü man sce al é gnü fat denant n test d'amisciun. La grandëza dl corp y les conescënzes de clavier é faturs dezisifs.

De ci vál pa debojëgn por imparé da soné chësc stromënt?

Les condiziuns por soné chësc stromënt é le talënt por na bona coordinaziun dles mans y di pîsc, conescënzes de clavier (ca. 2 agn) y la poscibilité da se eserzité.

Ci poscibilités pîta pa chësc stromënt?

Ajache i orghi é sovënz te na dlijia, l'adoron sovënz por acompagné les mësses y les atres festes religioses.

Pité da ...

Scora de musiga taliana "A. Vivaldi"

Eté

Dai 10 agn

Test d'amisciun

Nou

Sënta dl curs

Personal insegnant

Jide inant ala lista

Il corso prevede lo studio dello strumento a partire dai rudimenti della tecnica tastieristica fino alla letteratura organistica più ambiziosa. Sarà approfondito lo studio dell'accompagnamento vocale e strumentale anche a scopo liturgico. Per gli allievi progrediti le lezioni si terranno su un organo meccanico in chiesa. Inoltre, è possibile studiare il basso continuo, l'improvvisazione e la prassi esecutiva storica. È necessario essere in possesso di uno strumento a tastiera per iniziare. Successivamente è auspicabile avere a disposizione un organo vero in una chiesa per esercitarsi. Indicazioni in questo senso verranno fornite dal docente.

Argomenti trattati: tecnica, letteratura semplice e progressivamente più complessa, principali compositori per organo dal barocco ai contemporanei, l'organo nella liturgia, accompagnamento vocale e strumentale (in particolare dei canti corali, musica d'insieme, improvvisazione, registrazione, cenni di organaria, analisi.

Scriesse ite