Fabló travert

flauto traverso

Can pón pa mëte man da imparé da soné chësc stromënt?

Dai 8 ai 11 agn pón mëte man da soné chësc stromënt. L'eté é liada dantadöt ales condiziuns anatomiches, sciöche ala grandëza, ala costituziun y ala lunghëza di brac y di dëic. Cun n stromënt ôt dancá pón mëte man ince denant.

De ci vál pa debojëgn por imparé da soné chësc stromënt?

Sce i ëis bele fat n curs de fabló o de educaziun musicala bunorida él plü saurí da mëte man da soné le fabló travert. Por imparé da soné bun chësc stromënt vál debojëgn da s'eserzité vigni de, de artëgn y sostëgn da pert di geniturs.

Ci poscibilités pîta pa chësc stromënt?

Musiga da stromënc da fle, musiga sinfonica y orchestra de fabló travert, ensemble de stromënc de lëgn a fle y musiga popolara. Dlungia chisc ciamps pó le fabló travert gní adoré dantadöt tles formaziuns da ciamëna desvalies. Por ci che reverda le stil vá les poscibilités dales triosonates baroches al cuartet de fabló classich, cina ala musiga dl  21. secul, olache al vëgn ince soné le fabló travert alt, tenor y cinamia bas.

Pité da ...

Scora de musiga taliana "A. Vivaldi"

Eté

Dai 8 agn

Test d'amisciun

Nou

Sëntes dl curs

Personal insegnant

Le flaut travers é n stromënt dër antich da na gran faszinaziun. La magia de so sonn é bonamënter liada al fat che l'aria, che nes conzed da vire, é la medema che fej “vire” ince nosc stromënt. Bonamënter sënt, avisa por chësta rajun, che che sona stromënc a fle na gran emoziun canche ai alda so sonn. La leteratöra dl fabló tol ite döta la storia dla musiga, le tëmp plü important y plü rich de composiziuns é bonamënter chël baroch. Haendel, Bach, Mozart, Debussy á scrit plates importantes por le fabló. I podun aprijé chësc stromënt tl'orchestra sinfonica; so corú conëscion atira fora y é ince chël plü alt. Le fabló á albü ince n gran suzes tla musiga pop di agn '70. Al é gnü adoré dantadöt dal grup Jethro Tull cun le gran Jan Anderson.
"E io ho soffiato, soffiato. D'improvviso dalla canna è uscito il suono, e insieme al suono anche il mio cuore, che mi premeva in gola, spingeva, quasi mi soffocava, non capivo più niente. C'era solo quel suono che usciva dal flauto e contemporaneamente entrava dentro di me, s'infilava nel mio cervello, nelle ossa, nello stomaco. Quel suono era tutt'uno con me. Da allora è sempre stato così. Ogni volta che dal flauto mi escono le prime note, ritrovo l'emozione e lo stupore del mio fiato che diventa suono, io sono quel suono". (Severino Gazzelloni)
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